Проєкт «PRO_своїх»

Тривалість: з 16 листопада 2021 року. Проєкт триває.

Мета: ознайомити з видатними діячами різних сфер Луганщини.

Бекґраунд: популяризація біографій земляків – відомих людей Луганщини, які зробили вагомий внесок у становлення, розвиток та примноження слави нашого краю.

Результат: публікації на сторінці музею в Facebook (щоп’ятниці). Посилання

Проєкт «І100рія музею»

Тривалість: з 10 листопада 2021 року. Проєкт триває.

Мета: ознайомити з історією Луганського обласного краєзнавчого музею.

Бекґраунд: привернення уваги до музею та постатей, які відігравали важливу роль у його роботі.

Результат: публікації на сторінці музею в Facebook (щосереди). Посилання

Проєкт «Старобільськ – Славетні епохи України»

Тривалість: з 13 березня 2020 року до 21 травня 2021 року. Проєкт закрито.

Мета: ознайомити з видатними діячами науки, винахідниками, Героями України, скульпторами, художниками, літераторами Луганщини, завдяки яким українську націю знають та шанують в усьому світі.

Бекґраунд: популяризація біографій земляків – відомих людей Луганщини, які зробили вагомий внесок у становлення, розвиток та примноження слави нашого краю.

Партнери: ГО «Славетні епохи України».

Результат: створено сторінку в Facebook, де щоп’ятниці оновлюється інформація. Посилання

Проєкт «Історія через об’єктив»

Тривалість: з 22 квітня 2020 року до 17 лютого 2021 року. Проєкт призупинено.

Мета: оцифровування та дослідження фотодокументів к. ХІХ – поч. ХХ ст. з фондів музею.

Бекґраунд: висвітлення невідомих сторінок історії Старобільського повіту. Протягом березня-квітня 2020 року оцифровано та деталізовано матеріали, які представлені в експозиції «Старобільськ – повітове місто» та фотографії, що зберігаються у фондах музею (250 фотодокументів).

Партнери: громадський інтернет-проєкт «Старобільськ – музей під відкритим небом».

Результат: висвітлення історії краю на сторінці музею у Facebook. Посилання

Проєкт «Вікно у музейне сховище»

Тривалість: з 22 квітня 2019 року до 27 жовтня 2021 року. Проєкт закрито.

Мета: пошук інформації про музейні артефакти, які зберігаються у фондосховищі.

Бекґраунд: популяризація музейної колекції через інформаційні огляди, збільшення кількості відвідувачів, поповнення фондів.

Результат: публікації на сторінці музею у Facebook. Посилання